2009-01-20 | 12:27:26

London calling

London närmar sig med stormsteg. Jag har packat klart, tror jag. skall stryka en skjorta sen är det klart. jag skall inte packa för mycket denna gång.

Det viner som vinden här i s-vall idag. Det är inte så kallt, en hel del snö men det blåser satan.. jag som vill ta mig en sväng ut men aa... får ta på mig rejält då antar jag.

Får drömma om en vår i London. Riktigt nära nu. Imorrn bär det av till Uppsala för att träffa bus. Sen blir det tidig tok tidig morgon då planer går resan 07.00. Jag skall sova som en tok efter att vi fått ett litet snack.. då slipper jag vara flygrädd liksom. det är alltid min räddning. Sömnen. sitt med bältet på och blunda för att undvika skrämda blickar, blinkade lampor och gubb i luften. Turbulens. fy fasen.

Aja jag känner mig på topp humör men jag vet inte riktigt vad jag skall göra av dagen liksom! grrr. Skriva jobbansökningar antar jag..

Aja so long









1 Kommentarer
Ems:

Håller på jag med har 3 saker kvar att göra på listan. Lite panik, men men. Hörs senare ikväll=)

2009-01-20 | 14:43:54
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.