2009-01-14 | 21:44:12

Lycka gånger II

Godkväll, nu har man sansat sig efter en händelserik dag minsann. jag skulle ju upp åtta imorse men när klocka ringde vare ju inte riktigt så men jag tog mig upp nio ialf. vanliga fikat och tidningen i högsta hugg. det står ju så mycket hockey i dessa lokaltidningar, lite annat motför Metro i Sthlm.

fixa frillan och sen blev dagens träning promenad ner till stan o tillbaka. in på ångest arbetsförmedlingen och snacka där. Till min lycka precis när jag tar i dörren ringer mobilen. det är rekryteringen från boendet. De ville att jag skulle jobba idag klockan ett. hurra! två dagar hemma och lite jobb direkt, gud så skönt. det var bara att fixa allt på stan och pinna på hem.

Längsta mailen till emma skickades innan det var dags för jobb. Härligt.

Väl hemma ringde emma och sa att resan var bokad!! underbart. London nästa vecka är nu planerat bokat och klart. Dessutom hjälpte emma mig hitta biljetter till Uppsala. Turochretur sundsvall Uppsala á 50 kr!!!! Hurra igen.

Nu proppar jag i mig varma mackor till ljudet av Winnerbäck som går på tv:n.

"Bilden av hemma blir tydligare när man är borta"
- Lasse W

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.