2009-01-19 | 19:17:57

sökandet

Hej friends. nu har jag gjort en ok layout på bloggen. orkar inte mer nu. den är ju rätt simpel. men vilket jox med allt. html är inte min bästa vän direkt. flytta höger, ner vänster, färg där, text där osv.

Just nu söker jag efter ett bra citat till min blogg. det som står under namnet är hittat i tidningen idag, skulle bara se hur det såg ut. så den får stå där sålänge.

Någon smart människa måste ju ha sagt något bra som man kan ha där ellerhur? Kanske någon av mina vänner som sagt något bra någongång som är värt att citeras.

Aja idag då.. gjort allt jag tänkt mig.. förutom packat, vilket jag skall göra nu innan idrottsgalan.

Vi hörs
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.