2009-09-17 | 19:28:22

Bio och middag.



Imorgon skall jag civillisera mig. Imorgon kör jag på stort. Det är ju biopremiär på Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden". Tror det kommer bli riktigt bra. Kommer säkert sitta och gömma händerna lite. Men hon är ju bra häftig Lisbeth Salander. Jag har inte läst böckerna i vanlig ordning. Men det struntar jag i.

Roligt med premiärer. Nästan fullsatt, popcornen i högsta hugg och spänning på topp. Var nog länge sedan jag gick på en vanlig bio i någon annan sal. Måste ju varit Watchman med emil i falun. Det var ju en höjdare. NOT. Jag och Lars skall även gå ut och äta innan bion. Vi har nog besämt oss för den uppfreschade Tairestaurangen. Ser ju riktigt fint ut. Ah vi får se. Gott blir det nog. En riktig VVV-dag trots att det fattas två individer..

I övrigt skall jag åka på gymmet igen imorgon. Blir fjärde dagen denna vecka. Moberg ville gymma så då kan man ju hänga på och köra en timme. Då känns det bra inför kvällens bravader. Fredag blir bra!

Var även hos Sussi igår och grattade Adde på 3årsdagen. Typ 15 dagar i efterskott men men. Jag körde på bubbeltema. Inte alkohol dock. det får vi vänta med några år. Utan massa badbomber, skum och djur med lödder i. Adde gillar att bada så jag tror han uppskattade min lilla gåva. Vi spelade även dataspel. Adde ville att jag skulle vara med honom istället för sussi. hmm ja vi spelade kanske tio olika banor där man var en nyckelpiga som skulle till ett hus. Roligt faktiskt. Men sen känner man att håller jag på med det här mer kommer jag bli lite tokig haha. Så fick jag sociala mig lite med sussi och clara. Clara som har vuxit som en galning. Ojoj. Spännde sånt där med barn!..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.