2009-09-23 | 23:37:34

maraton

åh jag är fortfarande vaken. Helt otroligt. igår somna jag innan halv elva. fick rejäl sömn i natt så det kanske är därför. Erik var inte allt för oväntat sen till gymmet idag. men det gick ju fint ändå. vi tränade och snackade på. Decker kanske kommer ner på fredag. Ojoj. Spännande värre vore det om han också kom ner. När sågs vi senast? nyår 2008?.

Efter träning har jag pratat nödvändigheter med Isabelle i lite mer än en timme. Mina öron är stela, ibland röda, ibland matta. men jag antar at t detta är normalt vid frekvent talade i mobilen. Nästa gång skall jag testa headsetet..igen.

I övrigt, ätade, tror jag har binikimask eller nått. gör inget annat än äter. Har arbetat vidare på en ny ansökan den skall in senast fredag så imorrn ska den bli klar. Imorgon som jag även skall till ungdomsmottagningen. Hon första kvinnan som ringde sa att jag egentligen inte skulle dit eftersom jag fyllt 22 och snart 23. Jag var tydligen för gammal så egentligen skulle jag till barnmorskan el nått på sjukhuset. Fan man är gammal för allt. men ja fick gå till vanliga så det var väl bra.

Har nu haft maraton på Sex and the City. Det hör inte till vanligheterna att jag ser på DVD själv..men ja kom ju på att jag kan ju sätta in den i datorn. och då fastnade jag (har ingen dosa till min dvd..måste köpa en ny) vet inte hur många avsnitt jag sett. ett avsnitt kände jag inte ens igen. Seriöst.


jag har bäddat in duntäcket idag.

jag obeserverar att det finns en mygga i mitt rum! men ja vågar inte döda den. Kommer vakna upp med ett bett. tycker det är lite äckligt det där med att slå ihjäl dem så blir det lite rester av dem kvar antingen på mig eller på min hud.. el ja det är ju samma. fattar. aja.

jag noterar även att bella  tyckte jag var äcklig idag. Väl befogat. jag vet inte riktigt vad som tog åt mig. men moderkaka, gröt och äppelmos hamnade i någon slags symbios där. skumt.


Erik och Decker i en av våra kvällar då vi var i 18-årsåldern. Åh så härligt det var!


kvällarna kunde se ut såhär då.


vi ser inte ut att ha blivit någe äldre :P

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.