2009-09-10 | 13:11:50

sammandrag


Om livet såg ut såhär varje dag...

Jag sitter ju ändå här och väntar. Bella håller på att greja. skall bli roligt att gå på stan och fika lite.
Man är ju som för det mesta tillgänglig i dessa tider. Jag får ångest över att dagarna och veckorna går så fort. Vad pysslar jag med egenligen. Tiden räcker inte till och ändå är jag ledig..

Denna vecka. Hitills.
Plockat 6 liter lingon.
Varit på hockey.
Tränat
och Tränat.
Skrivit klart ett personligt brev.
Varit och ätit sushi med Maria.
Gått på stan.
Promenerat med stavarna.
Beställt tid med en gyminstruktör - här skall arbetas vidare.
Köpt nytt gymkort.
Pratat i telefon.
Handlat.
Lagat mat.
Skjutsat pappa överallt.
Myst på balkongen.
Facebookat.
Läst bloggar.
Tittat på Sport.
Vägrat Idol.

Man hinner mycket när man har tid. Eller...

Inte gjort.
Bloggat.
Lagt upp bilder.
Sökt mer jobb.
Spelat minigolf.
Köpt årskort.
Beställt kort.
Tränat mer.
Köpt kamera

Förbereder för.
Fika snart!
Gå på stan.
Pizza i eftermiddag.
Emils hemkomst imorgon.
Få iväg den där ansökan.

Längtar till.
Det dyker upp!
F...
En massa saker.
Mallis

Fyra dagar kan innehålla mycket ändå.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.