2009-09-15 | 16:05:26

Tisdag vare.



Tisdag rinner iväg som tusan. Attans också. Men förkylningen börjar ge med sig. hoppas jag. Igårkväll var den inte påväg bort. Frossan intog men idag så. Bekämpa med träning kanske funkar. Jag har ju inte hosta eller feber så då är det inte farligt.

Bella har gjort om sin blogg. Om jag så kunde något om design. Bajs. Får anlita någon jäkel att göra den snygg en vacker dag. Man va spelar det för roll när typ 10 per läser.. Aja.

Bella drömmer annars om hus. I övik. Jag var tvungen att kolla in marknaden på lägenheter i de stora städerna. Ojoj den marknaden är inte att leka med. Ska man ställa sig i en såndär köööö och betala 275 kr om år. Bara sisodär 220 000 som redan fanns där. Oddsen är höga.

Noterar att Rädisor är sjukt gott.
Även min Lingonsylt. eller snarare min lingon.

Jag känner mig drömmande för tillfället. Kommer bort i tanken, om en vardag fylld med måsten, post-it lappar på datorn och bord, möten, telefonsamtal, stressade luncher, chefer och medarbetare, hur skall jag hinna träna? vad ska jag laga för mat? ska jag köpa den där toppen imorgon eller ska jag vänta? lycka vid 25e varje månad, sorg över att se disken hemma men glad att sporten går kl 22 innan sömnen sätter in. Köpa inredningsgrejor, soffa, bord, stolar, blommor, kanske ha en balkong med krukväxter och kyddor.

Vardag vart är du?

1 Kommentarer
Bella:

Rädisor är så jävla gott. det är jävligt gott att ha i sallad tillsammans med vattenmelon och paprika. satan vad törstig jag blev nu. måste ner till kiosken. haha och jaa jag drömmer fortfarande om det där huset. en vacker dag då ska jag leva drömmen och flytta till övik. fy fan vad underbart. och den där stressen du upplever nu kommer löna sej. jag håller tummarna!! eller det behöver jag inte för snart får du ett jobb...det här är världens största klyscha men "Det ordnar sej alltid!!" Ne nu ska jag se på midsomer murders via Youtube HAHAHHAHAHA!!! Hajja nördigt!!!! Ps. Jag kan hjälpa dej me layouten nästa gång ja kommer hem de e inte så svårt ba man lär sej kodhelvetet, ciao.

2009-09-16 | 22:39:30
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.