2010-04-20 | 19:40:46

Söker.



Det kommer inte direkt som någon överraskning att man nu söker ny bostad när man äntligen kommer få en inkomst som är mer än 3000kr i månaden. Det är tänkt att vi ska bli sambos jag och emil efter 6 år som särbos hehe. Vi söker tvåor och alternativt trea om hyran är bra. Det är ju jag som är inkomstkällan så hyran och framförallt läget är viktigt. Inge Kvissleby här inte.

Igår var vi på vår första visning. Roligt, intressant och exakt den mardrömsliknade senariot jag föreställt mig. En sluskig människa hade bott där, ostädad, döda blommor, odiskat, obäddat, stökigt och röklukt. Typiskt. Tur att mamma o pappa var med. Dom har lätt att se bort sånt där. jag såg bara fel. Men läget var ju perfekt. Mitt i stan.

När jag kom hem började inse vilken bra lägenhet det var, helt perfekt egentligen - när den blivit uppfreschad och renoverad. Personen hade bott där i massor av år och ja det var nog inte konstigt att det såg ut som det gjorde.

Synd bara att vi inte fick den =(. Riktigt tråkigt, jag hade börjat gilla den skarpt.

Men det var inte meningen helt enkelt. Inge flax här inte.

Men det kommer väl några fler.
2 Kommentarer
L i n n e a s b l o g g:

svar: Jaaa gå dit, dom har hur fina kläder som helst! :) Jättebra urval av märken och som sagt en väldigt fin butik "utseendemässigt" :) Kolla efter halsbandet också!

2010-04-20 | 20:59:51
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Åsa:

Ja, visst är dom!:)

2010-04-20 | 23:03:13
URL: http://virginias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.