2010-04-24 | 20:28:59

Update.



Här ser ni mig i ett nervöst läge. Utanför Traffic på Trädgårdsgatan i väntan på handläggaren från Norrvidden. Men nervositeten skulle strax bytas till glädje. Tack vare svärmor =D som fick tips om att en 2:a fanns ledig på Trädgårdsgatan kunde vi ta kontakt med Norrvidden och fixa en visning direkt. Skulle vi gilla den hade vi även första tjing. Vilken grej.

Det räckte med att hon öppnade dörren till lägenheten kändes det rätt. Så otroligt skönt. Emil han springa några varv runt innan jag hade inspekterat klart. Han ropade fort att det gick att gå runt mellan kök, vardagsrum och sovrum. Jag gick ett varv och allt var rätt. Emil och jag möttes på vägen runt och ja det var bara glädje i våra ansikten. Här är den! Mamma och pappa fick också tummen upp så det var inget att tala om.

jag tror hon på Norrvidden blev förvånad över att vi bestämt oss så fort hehe. Nu är det bara personen som bor där som skall bestämma sig när han vill flytta ut. Han som ville flytta så fort som möjligt.

Lägenheten då. En 2:a på 58 kvm. Luftigt och otroligt ljust. Stor ballkong mot innergården, fint kök, stort för bord och stolar, badrum med badkar. och ett stort vardagsrum med fina fönster.

Nu ska vi se vad som väntar. Själv längtar jag bara efter att få börja jobba så jag kan tjäna pengar till alla saker vi måste köpa =). Spännande. inte så långt kvar till 17e maj. 3 maj är det avtalssignering. Längtar så jag vet att nu är jag på väg.
3 Kommentarer
Emma:

Ett stort GRATTIS till er och lyan - spännande;)

2010-04-25 | 21:26:28
URL: http://buckley.blogg.se/
Erik:

Trevligt , Trevligt :D

2010-04-26 | 01:16:17
Isabelle:

Guuuuuuud vad söt du va på den där bilden. Och grattis till lyan såklart!

2010-04-26 | 23:36:27
URL: http://isabelleljungblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.