2010-04-12 | 16:36:16

Vårsol



Skönt värre. Jag och Emil ställde klockan på 8 imorse. Tillbaka till rutinerna efter en veckas slarv. Vi fikade och sen tog vi på oss stavarna och gick runt Krokjala. eller hur det stavas. Samma tur som jag och bella gick dagen innan. 2 timmar och 1,2 mil tror jag det är runt. Hur skönt som helst, träning och sol. Bra kombo.

Trött och seg i benen men allt är på topp. Nu är vi hemma i skönsberg och slappar på balkongen med varsin dator. Ikväll blir det gofika hos Lars, blir kanoners det.

En bra måndag helt enkelt.
1 Kommentarer
Emma:

Hejsan hejsan, jo tack det är bara fint här - hoppas det är lika hemmavid? Skönt att höra att snön är på frammarsch att försvinna. Blir nog en resa hemåt i maj, skulle jag tro...



Provet= as tungt, tack snälla du;)



Kramar

2010-04-13 | 12:00:29
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.