2010-04-17 | 18:36:37

Yrsel



Jag har haft yrsel några dagar nu. Det gör mig lätt irriterad. Vet inte vad det beror på heller, lågt blodtryck, stress, hunger? Ska googla lite info. Det kommer och går. Ibland kan man ju få det om man reser sig för fort men det känns inte riktigt så, trots att jag får det om jag reser mig fort. bara jag sitter på en stol eller sitter i soffan. Känslan är lite som när man har åkt en karusell eller har snurrat runt en stund och börjar gå så är huvudet lite "borta". Ingen skön känsla. Men det är inte så att jag ska ramla och svimma men det är lite mysko.

Ska försöka dricka och äta bra så kanske det hjälper någorlunda.

Ska ladda upp lite bilder snart också. Men först blir det hockeyspurten och sen ska jag åka till Emil.

Imorgon blir det återigen en stavgång runt kroken!

Jag ligger i där ialf.
1 Kommentarer
L i n n e a s b l o g g:

svar: förlåt för sent svar! Vad kul att du kommer till stockholm :D jag har ingen aning om halsbandet finns kvar på monroe.. Dom har inte så många uppsättningar av allt, speciellt inte smycken, men kanske om du har tur! jag köpte halsbandet på lilla monroe-butiken (finns en liten och en stor nästan bredvid varandra i sturegallerian, du förstår när du kommer dit :)) så kolla det!



Det finns så många bra butiker du borde besöka, det beror ju på vad du är ute efter :) Mathildé i pk-huset (finns en liten på biblioteksgatan men den har inte lika bra utbud) har mycket av mina favoriter som odd molly och hunky dory och massa fin inredning och butiken är så himla fin dessutom. Annars är Zara i sturegallerian den bästa och klädavdelningARNA på åhléns city är absolut värda några vändor!



kram!

2010-04-19 | 22:37:14
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.