2010-02-27 | 17:27:53

Curling Guld!!!!!!!!!!!!!!



Jag har inte hämtat mig efter guldet inatt.
Jag älskar verkligen idrott, och inatt var den som allra bäst.
Jag visste att curlingen för damerna skulle gå riktigt bra.
Jag började älska curling i Turin. Det har fortsatt ända till Vancouver.

Midnatt satte matchen igång. Allt var över 03.30 på morgonen.
Jag var klarvaken och jag har nog sällan varit så glad.
Hade det inte varit så tidigt på morgonen hade jag skrikit halsen av mig.

Vilken fantastisk match!
Toppcurling när den är som bäst.
Och vilket utfall. Canada som hade två chanser att ta hem guldet.
och missar på avgörande sten i skiljeomgången efter en tre timmar lång match.
Jösses!
Superlativen är slut. Det är helt sjukt underbart!
Bragden är nådd!
Grattis Lag Anette Norgberg till ett nytt fantastiskt OS-Guld!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.