2010-02-04 | 17:56:53

Fika med Terese


Jag och Terese i somras på Kräftskiva.

Idag tog jag mig ut i snöstormen för att träffa Terese. Hon är hemma från Östersund denna vecka, så hon kan träna, tävla och åka skidor, för snö finns det ju verkligen ialf. Men idag var det vilodag och därför fika med mig. Vi tog till Tant Anki och Fröken Sara. Vi åt båda en kycklingsallad med haloumiost. Mycket gott och sen en varm chailatte.

Vi hade riktigt trevligt och mysigt i värmen.

----------------------------------------------------------------------------------------
Idag hade jag även lovat mig själv att gå ut och gå med stavarna eftersom det är min nya träningsform. När jag tittade ut och såg det praktiskt taget vräka ner kändes det ju inte särskilt lockande. Men nej, inget latmask här inte. Klädde på mig rejält och tog mig ut. Såklart var det inte skottat eller plogat längs mina vägar och jag fick plumsa med stavarna i en timme. Jag höll på att bli tokig. Gympaskor, och 2 dm snö att gå i.

Jag var helt slut när jag kom hem, och såklart rätt blöt. Men jag gjorde det och hoppas det kommer någon träningsvärk utav detta.

Nu blir det lugn och ro fram tills hockeyn startar.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.