2010-02-05 | 13:42:33

Fredag igen


Berlin -08. Jag ser ju mycket yngre ut! Jösses..


Så var det fredag igen. Sjukt va fort det går. Vad händer med dagarna egentligen? 5e februari redan. Jag har inga planer för denna dag. Jag var ut imorse och tränade. Man fick tillochmed se solen och lite blå himmel. Lycka, vintern kändes så mycket finare. Jag behövde inte bli så blöt denna gång, trots att en väg inte var plogad.

Har duschat, fikat, målat naglarna i en mörklila färg. Känns lite ovant men man måste ju testa. Har även läst i Camilla Läckberg boken. Det går framåt för mig. Det är spännande och den känns som den håller på att bygga upp en massa saker hela tiden, man bara väntar och väntar. Spännande. Sjöjungfrun är den jag läser. Min första bok på hundra år.

Men jag vill inte sitta med en bok hela dagen, fast det är intressant. Måste få något annat att göra. Vad? Har inte fått några mail, inget nejtack förutom igår då, inget att direkt söka.. Hm..

Aja jag fundrerar lite till, det kanske kommer hem någon snart så slipper jag vara ensam.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.