2010-02-24 | 14:45:50

Hej.


Muren, Berlin - 08

Efter några dagar av bitterhet har jag nu kommit till sans. Skönt att fika med Bella igår så man kunde prata ur sig lite av ilska. Jag har beslutat att inte ta det skitjobb jag fick ialf. Har inte hört något från dem heller så det var väl kanske lika bra.
Jag börjar bli mer vän med Lernia efter att jag skällt på dem. Nu är man inne i programmet, coachträff är inbokad, varit på SPV idag på studiebesök och de krångliga papprerna från Försäkringskassan har kommit.

Även vad jag kan läsa så läser jag på Lufthansas hemsida att strejken är bruten, i tidningen stod det att den är flyttat till den 8e mars men jag vill tro att det inte kommer bli något av den och förlitar mig till hemsidans uppgifter.

För en sekund så pissar inte Gud på mig i alla fall.
Några ljusglimtar har uppkommit. Men jag väntar fortfarande på en till.
Inget samtal än, men håller tummarna.

Snart väntar samtal till både Försäkringskassan och A-kassan. Usch ja bävar, dessa beslut, kassakort, utbetalningar och dylikt klarar jag mig ifrån.

Jag äter lite så blir det säkert bra.
1 Kommentarer
Emma:

Uscha, vet vilket helvete du går igenom när det gäller all byråkrati. Hoppas det går vägen ialf, på bästa vis. Har också hört att strejken är förbi, nästan samma dag som den startades...och det är ju toppen! kramar;)

2010-02-24 | 18:38:01
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.