2010-02-28 | 18:01:57

Söndags.



Söndag. Igår var det himlans trevligt att vara hos Bella, laga 80-tals middag a la Flygande Jakob och äta Gino till efterrätt. Efter att ha försökt följa curlingfinalen igår till halvtvå somnade jag till sist. Har verkligen förlängt min vakentid här under OS. Men dock vaknar jag fortfarande tidigt. 8 jämt. idag tvångslåg jag till nio.

Sedan var jag ut på min tvångspromenad också, stavgång. Men det gick fint när jag väl var igång. Blev en liten tur på birsta med päronen, stötte även på svärmor och Lotta, trevligt :D

Har även varit i samtal med Emil som har varit i Lissabon igår. Han sa att det verkade vara en kanonstad. Vore kul att åka dit också!

Aja nu börjar sista OS-sändningen.
Sen återgår livet till det vanliga..
1 Kommentarer
Lotta:

Trevligt att träffa er med :D

2010-03-01 | 16:28:09
URL: http://lottamaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.