2010-01-21 | 18:46:10

Fynd fynd

Här sitter jag och äter på det Italienska bröder. Tjatigt värre men gott äre minsann.
Jordgubbste med honung funkar perfekt, annars skulle även ett glas rött fungera väl.

Dagens händelser, träning, jobbskrivande och samtal.
Även ett säljsamtal igen idag. Suck, jag som är snäll och svarar på undersökningar får alltid massa säljare på mig efter ett tag.. Men med ett vänligt nejtack gick det bra.

Har även varit en sväng på Birsta. Jag struntade i Skidskytten (!) för en snabbtur dit.
Va in och fyndade på Monki som har 75% på nästan allt.
Kunde säkerligen ha åkt dit tidigare men lusten har inte funnits.
Idag va det perfekt. Lite folk som inväntar sin lön så lugnet infann sig även på Birsta.

Kom hem med vad pappa kallade glansbrallor... Men ja glanisga, en snygg vit skjorta och en vinröd, mjuk tröja.
Skall visa sen =D

Allt för 250 Spänn.
Det kallar jag bra kap.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.