2010-07-10 | 18:08:39

In love again


källa: ST

Igår var det dags för årets Gatufest för mig. Skyndade hem från jobbet och innan jag ens visste ordet av var festandet igång, Lars, Maria, Henke, Ida, Alex hans tjej, Niclas, Ante, Linnea, Theres och Frida det var härligt, det var roligt och tokigt. En härlig stämmning, synd att tiden går så fort.

väl inne på stan splittrades gänget i vanlig ordning, möte av trevliga människor och välbekanta ansikten. Jag och maria tog en sväng förbi The Sounds, lite discohits och Living in America hördes innan vi skakade galler vid Stora Scen. Det var dags för mötet med The Ark.

Det var fantastiskt, jag har sett många spelningar med dom, oj ja det mäter sig med en av de bästa jag sett också. Går inte att sluta Älska Ola Salo. Underbart. Jag och Maria sjöng och skrek oss hesa och var som i trans när allt var över. Men vi möts säkerligen igen. Ark.

Det blev fyllekäk på donken innan jag rullade hem, orkade inte att ta en vända till i tälten. Av någon anledning ville jag ta tag i att städa klockan tre på natten. Vet inte om jag var i mitt sinnes fulla bruk men rent blev det och när jag vaknade imorse var jag förvånad över alla glas som var diskade, alla flaskor va undanplockade och det kändes som vilken morgon som helst.

Längtar redan efter nästa fest och kräftskivan hos Theres framöver :D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.