2010-06-01 | 21:18:19

jobb,jobb





det är full rulle här. internet har äntligen kommit, efter många om och men. just nu är det otroligt intensivt på jobbet. går in på schema nästa vecka. hinner knappt komma hem innan jag skall upp igen. plus det är det pyssel här hemma hela tiden.. det kommer aldrig ta slut tror jag. men det är roligt.

så frånvaron kommer säkerligen bestå.

har annars haft en bra helg, myst med emil, shoppat saker, firat mamma och lottis. försökt sovit lite extra.

veckan brummar på. imorgon tvätt och torsdag bio med lars. nice.

hoppas alla mår fint.

1 Kommentarer
Emma:

Hej gumman,



Förlåt har helt glömt bort att svara...som sagt blir mkt jobb i perioder eftersom vi jobbar i skift. Hoppas verkligen sambolivet fungerar bra och att ni trivs i nya lyan. Hoppas komma och hälsa på i sommar ev åker jag upp onsdag-söndag under Gatufesten. Sist blev det en snabbvisit, helgen efter blev jag ju sjuk (hade tänkt åka upp då).



Massa kramar till er! Hoppas vi ses snart, saknar er!

2010-06-17 | 14:03:55
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.