2010-06-15 | 21:42:07

Vilar.


Budapest. 2007.

Två långa veckor har gått sedan jag skrev något. Känns overkligt att tiden gått så fort. Har jobbat en månad nu på Com Hem och är inne nu på min 5e vecka. Tiden rusar förbi och det minst lika mycket att ta in. Dock börjar få mer kontroll på både program och fakturafrågor.

Det är både roligt, intressant, krävande, frustrerande, spännande och givande på samma gång.

Bortsett från jobb, har det firats med födelsedagsfest för lottis, vin och drinkar på stan, inhandling av möbler och annat till lägenheten och lite vila emellan.

Trivs ypperligt i lägenheten, det är så skönt. Ikväll är jag dessutom ensam, emil är bortrest. Fikar och tittar på fotboll i godan ro. Det är tider det.

Imorgon är det onsdag och snart är det torsdag.
Midsommar väntar oj oj kommer bli roligt!

Men innan dess skall farfar firas, vi skall åka till Åland till helgen och en kortvecka med säljutbildning väntar.

Vi skall se när jag lägger upp lite mer uppdaterade bilder!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.