2010-03-04 | 18:28:30

Kinamat.



Idag vaknade man av att solen sken in genom fönstret, det blev starten på en riktigt bra dag. Jag skippade allt som hade med dator att göra. Bort på gymmet och tränade och sen åkte jag och pappa på stan. Jag skulle köpa foundation men klart som fan har de slutat med den från Max Factor i min nyans.. jävsult bra. Så nu måste jag leta reda på en ny, vilket kan bli intressant då utbudet på mörka färger inte är det bästa. Aja hoppas någon har kunskap på Kicks imorrn.

Jag fick ialf med mig en present till Jocke, Almamia kan man alltid räkna med =) Sedan en present till emil såklart. Han måste ju få något när man kommer dit. Det är ju faktiskt bara drygt en vecka kvar. Nice.

Pappa hade tänkt att vi skulle äta sushi idag, men när vi var påväg börja han vela.. Indiskt mumlar han.. eller vänta... Kina...Eller.. Så går han och velar i evigheter. Men det blev Ming Palace. Inte en kotte var där så det var hur lugnt som helst. Riktigt skönt, föråt sig gjorde man såklart, trots att jag försökte tänka efter.

Men gott vare.

Nu inväntar jag bella på msn, ska vi snacka lite New York. Idag är vi i USA enligt våra resplaner. Igår var vi och tågluffade i europa. Alltid något nytt på tapeten. Sen hoppas jag vi bestämmer oss om vi ska på Lady Gaga eller inte. Intressant!

TBC
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.