2010-03-09 | 13:06:09

Lilla Olivia











Igårkväll var jag och besökte Jocke och Cecilia. För första gången fick jag träffa deras dotter Olivia. Otroligt söt och pytteliten. Hon gjorde inte mycket väsen av sig utan slumrade sött och käkade lite imellanåt.

Deras andra dotter Dilenn var så duktig och visade runt i lägenheten och självklart hennes rum med alla leksaker. Det var ju tur att jag fick en riktig rundvisning då jag inte varit där förrut.

Vi satt och följade hockeyn medans outsiders gick på Tv:n. Hockeyn slutade ju bra om man ser till Jockes lag och mitt lag. Cecilia var dock inte lika överlycklig hehe =)

En riktigt mysig kväll, får hoppas att det inte dröjer så lång tid innan vi ses igen =)
1 Kommentarer
Emma:

Fina bilder, norpar...



Tack detsamma, trevlig resa till dig med! Hälsa mannen, ses kanske då när du landar om du känner att du hinner med. Vid gate 3-4 håller vi till vanligtvis.



Ha det toppen, njut! ;) kram

2010-03-09 | 20:52:53
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.