2010-05-16 | 18:29:00

Längtar.


Tjuvtitt... hur det såg ut i lägenheten förut...Blir ändring.

Det är mycket i lillhjärnan nu igen. Men jag känner mig relativt lugn ändå. Brukar infinna sig när jag har koll på vad som händer. Just nu har jag koll. Det gäller bara att inte ställa några specifika frågor.

Jag längtar tills kaoset har lagt sig, när det blir lite lugn. Då ska jag bjuda mina fina vänner Bella och Lars på middag och vin och ja det kanske blir en fest, vem vet. De blir nog de första som får se allt. Spännande. Utom mina päron och svärföräldrar.

Emma kanske kommer på besök snart också.. jösses mycket att fixa. Men kul blir det!

Jag ser framemot denna sommar mer denna gång. Trots mycket jobb i vanlig ordning. Men iår är det lite mer ordning, inget flum, koll på vart alla håller till, vad för planer som kan vara på gång osv.

Jag har iofs inte så många planer på gång, lite resor inom sverige men sen hoppas jag på många grill och utekvällar med gänget. Jag längtar efter kubb.. Nu har ju gräset blivit riktigt grönt, kubbkväll är bokat!

Tänk vad glad man blir när vädret är på topp!

Ha det bäst alla!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.