2010-05-15 | 18:43:00

Robin Hood



Idag har vi varit och shoppat loss lite jag och emil. Vi har köpt soffbord på eriks och sen en massa köksgrejer på ikea. Det fina vädret höll i sig hela dagen, så det var härligt att handla i lung och ro och sedan avnjuta lite glass i solen. Ägglikör Äntligen!!!

Det är mycket som behövs, jösses, listan tar aldrig slut.. men en liten start har vi ialf.

Var på Boom en sväng och köpte mjuka härliga plädar, som vi fått av mamma i present. Blir kanon de när man sitter ute på balkongen i sommar, eller bara små fryser lite.

Så skönt att vara med Emil =) han förstår mig...

Inge tjafs, inge snack, inge bitter..., nu kör vi!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ikväll skall vi se Robin Hood innan det bär av till Forsmon.

Till veckan skall vi titta på Prince of Persia med Jake Gyllenhaal. Kan jag dreggla lite medan också.

Två ynka dagar kvar tills jag börjar jobba!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.