2010-05-06 | 13:03:13

Uppe.

Imorse vaknade jag första gången halv 6. Wtf? Sedan halv 7 klarvaken.. vette tusan, men jag gick upp o hälsa på morsan, snacka en stund och la mig igen. Vad skulle jag göra så tidigt. Någon måtta får det vara faktiskt. Vid 8 hade jag dragit mig tillräckligt.

Nu sitter jag bara och filurar. som vanligt. träning och packning klar. Har en packe flyttlådor i mitt rum, men vart ska jag börja.. orka liksom. Böcker? Porslin, ömtåligt? .. Ett senare problem i min mening.

Det cirkulerar så mycket annat nu. Men mest Sthlm resan. Gaga. Blir det regn på lördag? Paraply, Gah.

Sen dyker det upp soffbord, tvbänk, hyllor och annat krafs. Jag är minst sagt lite förvirrad, har mycket till övers, framförallt tid, men det slutade med att jag målade naglarna..



jag och bus i Budapest.
1 Kommentarer
Emma:

Oj oj oj vilken bild:p Känner knappt igen mig:p



Det blir kanon trevligt att ses, tror dock vädret kan bli piss;(



Och riktigt trevligt med lgh för er, vi får se när vi åker hemåt. Det är rätt svårt ibland att synka scheman och jour som Rickard har, även om jag är ledig många fler helger nu.



Höres!

2010-05-06 | 15:53:28
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.