2010-05-13 | 19:30:01

Ursäkta..



Men nu är det riktigt dåligt på bloggfronten igen.
Det som hänt lite är ju att jag och lars har haft en kanonhelg i Sthlm.
Lady Gaga var det bästa någonsin i framförande, artisteri och show.

Som många tidningar skrivit och reccenerat. "Får du chansen att gå, Gör det"

Det var helt fantastiskt bra, jag var totalt döv efteråt. Lars och jag hade det kanonsers hela helgen, god mat, shopping, promenader, drinkar, umgås med Emma och Rickard. Allt var perfekt.

Får visa de knappa bilder jag knäppte sen.
------------------------------------------------------------------------------------------

Själv är jag mest uppi lådor och kaos här hemma. Flytten närmar sig med stormsteg, 17e är det dags för inflyttning, tillika min första jobbdag på ComHem. Det är extremt mycket nu. Jag vill spy på lådorna jag har på rummet, och allt som inte har packats ner än... det kommer ta tid. och det är inte så mycket tid kvar nu, men imorgon skall jag ta tag i kläder som kan packas ner också...

Tack och lov får Emil och pappa ta det värsta på måndag, eftersom jag jobbar.
Får se om det blir premiär sovning där också. Jag växlar, men det lutar mer åt det nu. kan bli spännande också. Mamma skulle fixa en massa ändå, så det kan ju bli bra faktiskt.

Nu ska jag se hockey igen!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.